Resumé 2007.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? tog tag i mig själv och uppfyllde många drömmar.
Höll du några av dina nyårslöften? ja alla!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? massa av mina kompisar har blivit mammor och pappor 
Dog någon som stod dig nära? nej ingen 07, men 06.
Vilka länder besökte du? inga andra länder 07, men i slutet av 06 var jag & alex i thailand.
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? bil & körkort (som är ett av mina mål.. får bil & körkort av morfar för att jag inte röker.. så ju måste jag ju (:
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? min och alexanders förlovningsdag ♥
Vad är det bästa som hänt dig år 2007? Det bästa som hänt mig är att jag utvecklats så mycket som person. har mer ordning på min vardag och har planer både just nu och till framtiden, det hade jag inte innan. mer glad och positiv. känns som jag kan klara av allting jag ger mig fan på ^^
Största misstaget? frågade alexander just.. men nej, inget vi kommer på (:
Har du varit sjuk eller skadat dig? inte sjuk alls. inte ens förkyld. bara känt mig hängig.
Bästa köpet? alla våra fina möbler och saker till lägenheten.
Vad spenderade du mest pengar på? all inredning.. runt 100 tusen har gått till renovering & möbler år 07.
Gjorde någonting dig riktigt glad? min kärlek frågade om jag ville förlova mig med honom ♥ & vi bestämde datum för vårat bröllop.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? uj.. ingen aning. eller jo. många med anna t.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? inte alls lika deprimerad som tidigare..! folk runt om kring mig säger att jag skiner som en sol. hihi (:
Vad önskar du att du gjort mer? börjat på dans igen. dock ska jag göra det nu 08.
Vad önskar du att du gjort mindre? Inte sitta så mycket vid datan.
Hur tillbringade du julen? Här hemma hos oss. våran första jul som vi ordnade själva för alla nära och kära..
Blev du kär i år? Var redan kär när året började, och är det fortfarande.
Hur många one night stands?
inga!
Favoritprogram på tv? alla inredningprogram & Desperate Housewives.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Jag hatar ingen. sånt tar energi..
Bästa boken du läste i år? kårnulf was here och massa massa inrednings tidningar.
Bästa musikaliska upptäckten? My Chemical Romance, anna ternheim, hello saferide.
Något du önskade dig och fick? Bo ensam med alex, må bättre. och allt blev sant (:
Något du önskade dig men inte fick? En bärbar data ^^
Årets bästa film? Linas kvällsbok.. supermysig miljö och handling..
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? det var nästan 30 personer här och firade mig.
De bästa nya människorna du träffade? jag har kännt alla mina vänner längre än så!.
Hur skulle du beskriva din stil år 2007? från rosa och tiara till nått helt annat.. trivs så mycket bättre nu.
Vad fick dig att må bra? alexander, helena, my, tessan, mamma. och min psykolog.
Vilken kändis var du mest sugen på? vadå sugen?!
Vem saknade du? mamma när hon flyttade. fast det var ju ändå skönt (;
Favorit månad? December.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Känns som det blev så bra som jag ville. nytt år nya mål. har en hel lista som jag ska börja pricka av när året börjar!

nu ska jag sova! natti natt. imorgon kommer helena hit vid två. då ska vi göra hemgjord glass och göra fint här hemma. och göra oss själva fina (: jag funderar på stora korkskruvar i håret imorgon och massa smink och glitter..! svart klänning med glitter i a-linjeformad och svarta lackleggings. jopp! måste ner på h&m imorgon och handla glitter till ögonen..! jaja (:

puss på er.
 

Kommentarer
Postat av: Mysan

gumman du får mig alltid att må bra, mår man dåligt så tänker man på dig min underbara vän så vänder allt, gud vad jag saknar dig

2007-12-31 @ 02:14:42
Postat av: fanny

mysan: va du är gullig vännen

2007-12-31 @ 13:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback