saffranskola doppad i mörk chocklad.

idag i min adventskalender fick jag saffranskola doppad i mörk chocklad. fy vad gott. den kom från kahls och där har dom så god chocklad! det är där vi brukar köpa vårat löste också! (: älsklingen fick ett par boxers i brunt och svart med medaljonger ^^

sitter fortfarande i myskläder, det är en av de bästa sakerna jag vet. att få mysa runt hemma med mjukiskläder och tofflor. mysigt! ska snart äta lite lunch och sen gå upp på vinden och ta ner jullådan och sätta upp lite ljusslingor på balkongen bla. sen duscha och klä på oss varmt och sen åker vi till gröna lunds julmarknad! såg på deras hemsida att man kan hyra skridskor för 30 kr, så det ska vi minsann. så slipper vi släpa med oss våra.

senare...

nu har vi varit uppe på vinden och hämtat massa julsaker (: håller på att pynta, jag har precis satt upp en ljusslinga på balkongen och ska snart hoppa in i duschen! sen åker vi till julmarknaden, mysigt ska det bli (:

hoppas ni får en mysig kväll, det ska vi ha minsann. ♥

image3210



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback