sova!

jag är trött. fast inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. sitter här och blir mer och mer kär i Hello Saferide. mysig. ska ner i tvättstugan en gång till. sen krypa ner i sängen. nybäddad med de nya lakanen. fint blev det! bilder är här nere (: imorgon ska jag pyssla med att torka apelsinskivor. letade på google och kollade om det fanns nått mer julpyssel.. och det fanns en del! kul. fast imorgon blir det bara apelsinerna. jag ska till mamma senare på kvällen och ha myskväll. pizza, film och lite julpynt kommer kvällen hos mammis bestå av.

nej ni. nu ska jag ner i tvättstugan med alex och sen sova! lakanen vi köpt är av bumulls satin, skit mjuka och sköna. lyx lyx ^^

god natt ♥

image3089





Kommentarer
Postat av: Emma

ååh,kul o tvätta så här på natten. =/ sov gott sedan då!! =)

2007-12-05 @ 03:56:05
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Helena

Skulle inte du ta dte lungt gumman?

2007-12-05 @ 16:25:24
Postat av: fanny

helena: jag tar det lugnt! så jobbigt är det inte att stoppa in lite tvätt (:

2007-12-05 @ 16:55:08
Postat av: Helena

=/ är rädd om dej bara...

2007-12-05 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback