sovmorgon!

underbart med sovmorgon (: har inte sovit ut på flera dagar, alltid fått ställa klockan så nu känner jag mig utvilad. vadknade vid ett och har legat kvar i sängen och myst. öppnat våra adventskalendrar och ska snart äta frukost. jag fick fotkräm, lott och ljushållare till värmeljus med sugpropp (: så den har jag satt upp på kaklet i badrummet. blir mysigt när man badar. vid tre kommer helena hit, mysigt! vi ska bara ta det lugnt och fika och prata. saknat henne så mycket. så har hon med sig mina mörkblåa jeans i en större stl från ullared, hon bytte dom som jag köpte för små (: så nu hoppas jag att dom här passar. inte lätt med jeans som inte ens stämmer överens med dom "vanliga" stl.. jaja (; nu ska jag äta lite frukost och sen dammsuga och klä på mig och fixa lite!

tips på julklapp av mig är den här snygga ljusstaken. skulle vilja ha den själv också (: men vi har en del ljusstakar redan ^^ den finns här. och kostar 259 kr!

image3084



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback