te överraskning & drömmar.

älsklingen kom in med en kopp rykande kärlekste.  brukar alltid dricka det på morgonen och när jag kommer ut i köket har han lagt ett litet rött hjärta på min tallrik. romantisk? det skulle jag säga om ni frågar mig (: ska dricka upp.. och sen ska vi ner i tvättstugan igen. har bestämt oss för att tvätta igeom allt. vilken är mycket skönt. även fast vi säkert kommer vara vakna till 02. sen har vi också lovat att boka en tid en gång i veckan. och hålla det också (;

har suttit och lustläst massa inredningsbloggar. är jättesugen på att köpa lägenhet. den vi bor i nu är en hyresrätt och det känns inte helt rätt att renovera så pass mycket som vi vill göra i en hyresrätt. onödigt tycker jag. tanken är att alexander och jag ska flytta till malmö och han ska plugga till flygledare och jag gå på en inredningsskola. när han är klar med utbildningen får han fastjobb på en gång och vi kan ta ett lån. ingångslönen för flygledare är 27.000 och vi har kollat upp att han kan ta ett lån på ca 2 miljoner. och för det får vi en fin fin lägenhet. ska ta lite extra i lån och köpa nytt kök, renovera fint i badrum och fixa i ordning. precis som vi vill ha det. det kommer bli fint. det är bra att ha mål och drömmar. det måste man. men iallafall. framtid. nu bor vi ju här och trivs som fiskarna i vattnet ^^ men drömmen är såklart att ha en bostadsrätt och få renovera som tusan. fast ändå inte för det ska vara fräscht när man flyttar in.. hm. (;

ska ner i tvättstugan nu igen och vika lakan. och sen ska jag skriva en lista på julmaten som ska inhandlas, tillagas och planeras (:



Kommentarer
Postat av: Helena

Malmö!!!! jag blir galen gumman!

2007-12-05 @ 16:23:22
Postat av: fanny

helena: drömmar. sen vet vi ju inte hur det blir. kanske ändrar sig. vilket jag hoppas, för jag vill inte flytta ifrån dig. hemskt.

2007-12-05 @ 16:56:04
Postat av: johannah

åh, men ni behöver inte två miljoner för & få en fin lägenhet i malmö. priserna ligger på typ 1-1½ (: fast å andra sidan, man behöver ju ett par hundratusen att inreda för, haha. älskar din blogg, ÄLSKAR inredning! :D

2007-12-05 @ 17:57:16
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Postat av: Helena

Du får inte flytta ifrån mig! jag dör!!!!

2007-12-05 @ 20:17:47
Postat av: Mysan

då får jag träffa dig ofta gumman och det gillar vi saknar dig som tusan:(, och jag har en tråkig sak att berätta:(

2007-12-05 @ 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback