testing - Juldukning

image3163



har precis provdukat till julafton. sånt är viktigt och det var bra att jag gjorde det för nu vet jag att vissa
saker måste inhandlas. och guldglitter och guldstjärnor ska ligga på bordet.. fast det orkade jag inte prova med nu ^^ hade blivit för mycket jobb. har iallafall lindat en röd glitter girlang runt en röd ljusslinga med minilampor i rött. ställt fram blockljus i guld. lagt en svart duk från hemtex & röda löpare med invävda guldtrådar. sen får ni se resten på julafton (:

nu ska jag krypa ner i sängen. imorgon ska vi in till stan jag & helena och köpa julklappar, ändrade planer med andra ord. jag måste fundera & skriva en lista på vad jag ska kika efter. fifan va mysigt att gå runt med sin bästa vän och handla julklappar (: måste kolla på nk's julskyltning också. och dricka varm chocklad ♥

har tre nya inredningstidningar också att mysa med i sängen (;

puss & godnatt!



Kommentarer
Postat av: Helena

Fy vad mysigt vi ska ha det imorgon gumman! längtar som en toka!

Nu har jag bestämmt mej för de röda gumman, ta dte!

2007-12-09 @ 23:23:17
Postat av: Marielle

Vad fint och vilken stämning:). Jag kan inte få med det mörka utan att bilden blir svart med min digitalkamera:(.

2007-12-10 @ 10:20:36
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Patricia

Åh, vad snyggt! Du är så jävla duktig med allt som har med inredning och mys att göra! Gaalet. :)

2007-12-10 @ 12:55:28
URL: http://smokingcankill.blogg.se
Postat av: fanny

helena: lääängtar, snart är du här (: jag ska köpa en billig röd duk och testa med (: puss!

2007-12-10 @ 13:19:14
Postat av: fanny

marielle: tack gumman (: hm, inte. kanske har fel inställningar`?

2007-12-10 @ 13:19:51
Postat av: fanny

Patricia: TACK TACK :) va glad jag blir! för det är ju sånt jag VILL vara duktig på, och då är det extra kul att höra det (: SÅ TACK!

2007-12-10 @ 13:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback