torkade apelsiner <3

image3093



har haft myspys kväll med mammis. medans hon var och köpte hem pizza satte jag upp hennes julstjärnor och lite ljusslingor. satte i nejlikor i apelsiner och torkade apelsin skivor i ugnen. luktade jul i hela huset. tittat på leilas jul som tipsade om massa julgodis. så jag och alexander ska göra massa gott julgodis och slå in fint och ge bort. blir en fin julklapp det (: har iallafall haft en jättemysig kväll.

ska snart gå och lägga mig. och läsa. ska upp vid åtta imorgon och gå till dbtgruppen. sen vid tre ska jag på arbetsterapin. så ska vi se om det är nått för mig. men det lät intressant. få en personlig vägledning in i livet och framtiden, lyx ^^ och hjälp att komma igång med aktiviteter så som fritidsintressen, studier och jobb (:

ska beställa den där chockladen åt mamma på favoritsaker får se om jag hittar någon annan julklapp också (: sen sussa! puss & kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback