tygskor!

har redan ett par vita tygskor från keds..! som jag köpte förra sommaren, tyvärr var dom slut i lager då men eftersom jag redan betalat dom så orkade jag inte krångla och så. så jag väntade tills det kom nya och då var det ju redan kallt ute :P så dom är helt oanvända. eftersom jag älskar tygskor så har jag faktiskt köpt de vita tygskorna från h&m's barnavdelning. vilken tur för mig att det finns barn som har samma stl som mig :D dvs 37:or. 79 kr kostade dom och såg riktigt fina ut. det fick jag unna mig själv eftersom det ända jag köpt till mig själv på typ två månader är en bh & ett par tillhörande trosor för 79 kr (: längtar tills dom kommer.. det var så jäkla svårt att få tag i vita tygskor förra året.. så det är bra att vara ute i tid. fast än är det ju vinterkängorna som gäller.

image3420



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback