världens godaste smörkola & guldchocklad

Imorgon ska jag göra julgodis här hemma. har kollat i skafferiet och vi har nästan allt som behövs (: får gå en vända till affären och handla det som behövs. ska bli jättekul att ha myskväll med mig själv och koka smörkola och göra tusen och en natt dadlar. tur att vi har ett förkläde så jag slipper bli så kladdig (: leila du inspirerar mig! och julskivan ska såklart spelas imorgon också. imorgon firar jag och alexander 1.5 år, tiden har verkligen gått fort. han jobbar tyvärr, men på fredag ska vi laga god middag och lyxa till det lite här hemma med doppade jordgubbar i chocklad. jumy. ska lägga chockladen i en fin ask med silkespapper som på bilden och ge bort i julklapp bla. tänkte hälla i lite whiskey istället för apelsinblomsvatten och ge bort det till alexanders mamma och pappa och morfar. (:

världens godaste smörkola
tusen och en natt dadlar

nu är det sängdax! puss puss

image3098



Kommentarer
Postat av: fanny

test..

2007-12-06 @ 13:42:50
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: Marielle

Jag skulle bli glad av att få sånt i julklapp:D. Mysigt med ask och fint papper o bandet med:). Men vad sjutton är de för vatten? Apelsinblomvatten?? Låte äckligt!

2007-12-07 @ 12:59:26
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback