videoblogg!

hej på er. här kommer ett videoklipp. haha, hade ingen aning om vad jag skulle säga. säger mest öhm.! men men (: nu ska jag få 1 timmes massage av alex ♥ för idag i min adventskalender fick jag en rosa lapp där det stod "denna symboliska och högtidliga rosa biten papper berättigar dig till: - en timmes helkroppsmassage med mysig stämning utförd av alexander ♥ obs! kan ej bytas mot pengar, den är ovärderlig!" snutten :D söt! så fick jag en lott idag också (: ska se nu om jag vunnit nått. spännande. nu ska jag ta bort sminket, skönt att kunna klia sig i ögonen! och sen massage och sen sussa. god natt!





Kommentarer
Postat av: Mysan

jag saknar dig hjärtat, skanar di så det gör ont

2007-12-03 @ 00:49:20
Postat av: Patricia

Du är så galet söt kvinna! Gillar rysksjalen också, skitsnyggt. :)

2007-12-03 @ 11:03:14
URL: http://smokingcankill.blogg.se
Postat av: Helena

Min fina bästa vän! Älskar dej så mycket fanny å jag längtar tills på tisdag =)

2007-12-03 @ 13:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback