22 års krisen har börjat

Jag är helt slut rent ut sagt, haha. hur ska det gå sen när jag börjar träna? vilken latmask man är (; jaja. det är nära till gymmet iallafall! alltid nått positivt (: igår började jag min diet iallafall. och nej, det är inte för att jag tycker att jag är fet jag väger ca 10 kg för lite för min längd.. är man 170 som jag "ska" man väga 60 kg.. men det är ju bara nån fånig tabell nån har skrivit ner (; är man nöjd så är det ju bra. men iallafall, det är inte bra (som alla redan vet) att äta godis fem dagar i veckan. nu blir det inga kolhydrater på två veckor och sen bara fullkorns pasta mm. jopp, jag tänker inte bli lönnfet när jag är runt fyrtio, mohaha. jag har aldrig haft problem med vikten, har kunnat äta precis vad som helst, godis, chips, mcdonalds, pizza, you name it. men nu, hah nu märker man att det inte går längre, det märks att man har blivit ett år äldre. jag har alltid tyckt att banta var fjantigt.. och det tycker jag fortfarande. men att äta nyttigt och träna det är bara hälsosamt (: så nu börjar vi.. sakna men säkert. kommer äta bra sex dagar i veckan och den sjunde får jag äta vad jag vill. bra om man ska på kalas eller nått. gud va intressant för er att läsa. men det är ju trots allt min blogg (;

image1043












Kommentarer
Postat av: emmely

Lycka till med allt ! aa det är bara en fånig tabell ner skrivet på papper.

2007-07-22 @ 23:24:06
URL: http://graje.blogg.se
Postat av: fanny

emmely, tack så mycket. är mycket peppad, not. haha. men det ska nog gå (: fast jag kommer sakna mitt godis och att käka på mcdonalds :/

2007-07-22 @ 23:36:23
Postat av: Tessan

Du är så himla duktig du gumman! Jag önskar att jag också hade moticvationen till att göra så som du ska göra nu :( Vi får börja träna snart gumman <3 puss

2007-07-23 @ 12:31:01
Postat av: Sandra

Man blir så mycket piggare av att träna.. man tor inte det förens man testat.. det är en helskön känsla när man svettats på gymmet en stund och sen får ställa sig i en kall dusch. lycka till tjejen

2007-07-24 @ 22:51:19
URL: http://frokenudd.blogg.se
Postat av: fanny

sandra, jo jag vet :/ men det är så jäkla jobbigt att komma igång. sen vet jag ju att det blir som ett gift :) tack för den peppande kommentaren :) behövdes <3

2007-07-25 @ 01:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback