akuten, jippi.

japp, där spenderade jag min natt.. med massa lugnade och smärtstillande i kroppen :/ fick dricka äckligt kål svart sörja en hel flaska. hatar min magkatarr, fy. skönt att vi kunde skjuta fram tiden en stund. helena och tessan kommer hit vid tre. vaknade nu.. så ska ställa mig i duschen och duscha varmt. jag gillar inte alls sjukhus, men när jag fick kramper så jag inte kunde andas övervägde jag ändå att åka in. så fick jag såklart ta massa blodprover.. höll på att svimma, haha. en sak jag gillar är sjukhusets filtar, dom är stora, jättevarma (dom värms upp innan man får dom) och luktar nytvättat ist för sjukhus ^^ hoppas nu att magen har lugnat sig för ett tag, det känns så. skönt. jag är aldrig sjuk eller så, men när jag väl blir sjuk, så blir jag sjuk.

nu ska jag duscha och klä på mig, mjukisbrallor. haha, kommer vara helt groggy idag.

image1080



Kommentarer
Postat av: Mrs Harajuku

Usch! Jag har också svår magkatarr så jag vet precis vad du går igenom och hur det känns. Man önskar inge att må så dåligt! Min mage är extra jävlig nu då vi gifter oss om 4 dagar. Har jag mycket att tänka på eller känner mig nervös blir den ännu värre än vanligt! :( Hoppas det känns bättre och att du ändå kunde ha en kul dag!
Jag har en yogamatta från Energetics som jag gör Pilate spå och den är skitbra!
Sköt om dig!
Kramar Mras Harajuku

2007-07-31 @ 16:48:15
URL: http://www.mrsharajuku.blogg.se
Postat av: Starlet

Oooj oj det där lät ju illa. :o Krya på dig.

2007-07-31 @ 16:55:23
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: fanny

Mrs Harajuku, tack! det är verkligen inge kul alls. hoppas verkligen att eran dag blir bra! det är ni värda. <3 kram fanny

2007-07-31 @ 19:52:36
Postat av: fanny

starlet, ne usch :( magkatarr är verkligen inte roligt! var glad att du inte har det :D kram

2007-07-31 @ 19:53:23
Postat av: Betty

Oh my, kol mot magkatarr?
har jag aldrig varit med om jag har ändå haft på gränsen till magsår. det måste vara illa.
du hade inte råktat få i dig något giftigt då?

2007-08-01 @ 08:17:18
Postat av: Betty

Iaf, KRYA!

2007-08-01 @ 08:17:56
Postat av: fanny

betty, det frågade jag inte :p jag bara drack, haha.
men jag antar att det skulle lugna magen lite (:

2007-08-01 @ 16:41:57
Postat av: Mysan

men lilla gumman blir orolig när man läser sånt<3<3<3

2007-08-01 @ 20:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback