dagens (:

här kommer då bilder på min fina nya klänning som min baby köpte
åt mig idag :) så glad för den! jag är svag för 'lotta-kragen' på den. hm
är bra nuförtiden! helt underbar kväll förövrigt hemma hos helena och
joakim, skrattade så vi grät! haha :D underbart! tack ♥ skriver mer om
det imorgon, nu blir det verkligen bums i säng. stackars baby som ska
upp igen vid halv sex.. :/ puss och natti.

image771

   

jag har på mig:

gråblå klänning med 'lotta krage' - h&m trend (pressent från älskling)
svarta leggings - h&m (också från älsklingen)
gympisar - stadium



Kommentarer
Postat av: Marielle

TROR du jag är LITE avundsjuk påden riktigt snygga klänningen eller????? VILL HA! Säg till när du tröttnat på den så köper ja den av dig! Köpte själv ny klännig igår med sån krage men bara 3 knappar.

2007-07-07 @ 12:15:10
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Tidmaskinen

Du, jag har fått ett argt mail ifrån 80-talet, de vill ha tillbaks sina kläder!!!

2007-07-07 @ 23:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback