dagens klädsel

image863

  

idag hade jag på mig:

orange stickad klänning - asos
svarta leggings - h&m
flipflop i skinn - indiska

tessan är här nu och vi har myskväll, har satt upp dom nya gardinerna nyss som vi köpt.. svara paneler, men det såg fattigt ut, så vi hände upp dom gamla svarta fransgardinerna också! blev himla fint (: sen har jag provat alla kläder jag fick hem från ellos idag, kommer behålla nästan allt.. är jätte osäker på den gråa jackan.. den sticks.. men man kommer ju ändå ha tröja på sig under ^^ så vi får se! vi har haft mysigt ikväll, mötes upp i centrum vid halv sju gick och köpte vin och lite cider på systemet och sen gick vi och åt på en restaurang här i huddinge.. åt plankstek med oxfile :) gott. drack varsin cider och satt och pratade massa. ska kolla på bröderna lejonhjärta snart och äta godis och popcorne, perfekt fredagskväll :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback