dagens outfit

äntligen hemma :D resan hem gick jättebra, när måns sov! hah, han är helvild och mysig :) nu har vi köpt en till kisse, och det är den sista kissen, lovar :) har haft en underbar semster, synd bara att det vart mulet, men det har vart skönt, slapp vi sitta och svettas i bilen. har fyndat massa på second hand som jag lägger upp imorgon, nu får ni bara dagens.. jag är trött. har bäddat rent i sängen, duschat, hälsat på alla djuren och mamma och packat upp. blev en del från ullared/gekås. notan där gick på fyratusenfemhundra, det ni. tur att man har en snäll karl som delar notan med en (;  imorgon ska vi gå igenom alla våra flyttkartonger uppe på vinden och se vad vi har och vad vi kommer behöva köpa inför flytten nu i august. tänk bara en månad kvar nu! sen ska vi åka till ikea och köpa en ny lampfot till alles sida av sängen, som en av katterna tog sönder, så det är mina planer :) natti natt ♥

image743

image744

image745

klänning och kofta - h&m
leggings - indiska
gympisar - stadium
solisar - h&m
läderarmband - Kj store växjö


Kommentarer
Postat av: Tess

Åh så himla vacker! Du är min bäste vän, min älskade Fanny <3

2007-07-04 @ 17:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback