ensamt

tycker inte alls det här var kul buu.. sitter och saknar ihjäl mig efter alex.. måste han jobba just nu när mamma är i skåne? iof så kommer hon inte hem förens nästa lördag, men iallafall, nu vill vi ju umgås, tända en brasa och bara mysa med varandra. istället sitter jag ensam och har tråkigt och han är ute i natten och jagar ligister. ack. jaja. den som väntar på nått gott! fick ett jättegulligt mms nyss av honom.. han hade skrivit 'jag älskar dig' och ett hjärta på ett block, tagit kort på det med mobilen och skickade det till mig. blev helt varm i hela kroppen. han är helt underbar, det går inte att beskriva i ord. så kär! 'glädjerus'

har som sagt inte haft så jättemycket att göra.. så jag satt mig och gjorde lite annan design på sidan. blev helt okej. ska ändra lite imorgon, nu ska jag göra mig i ordning för natten och lägga mig och läsa nya inredninstidningen som jag fick hem igår 'hus&hem' sen somnar jag nog ganska bums, sov knappt nått i natt, tessan bus höll mig vaken (;

nu - nattmackor och te och sen sova!

image878




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback