framtiden är vår

suttit och kikat på en kompis bilder från deras bröllopsdag. tänk snart är vi där älskling! så underbart det kommer vara, vi ska gifta oss på en äng med ett blomstervalv.. jag ska ha blommor i håret och en relativt enkel klänning. vill ha alla våra nära och kära där, den dagen längtar vi verkligen efter. jag är så tokigt kär i min !

alle ringde nyss och vi har suttit och planerat vår framtid över telefonen, men det spelade ingen roll, det var så mysigt ändå. i höst börjar han plugga till flygledare, 2 års utbildning med garanterat jobb. en ingångslön på 27500, som ökar, fast arbete efter sex månader. vi kommer antagligen att behöva flytta ner till malmö under två år. inget bestämt än. men det är där utbildningen är - och där alexander är, där är jag. såfort han fått fast tjänst ska vi köpa våran egna lägenhet. renovera den som vi vill. jag ska plugga nu i höst på komvux, distans, vilket betyder att jag kan flytta till malmö och ta med mig mina studier. efter det ska jag plugga till lågstadielärare, för det är min dröm. eftersom min kära fästman kommer tjäna dubbelt så mycket så vill han att vi slår ihop våra löner och delar lika. på ett sätt känns det fel att göra så, men jag hade gjort samma sak för honom ♥ med våra löner kommer vi kunna resa, ge våra barn en bra uppväxt och köpa dom möblerna/inreningen vi vill ha till lägenheten. pengar är inte allt och det är sant, men det är bra att ha dom, det är också sant. i juni 08 blir vi man och hustru. om ett och ett halvt år ska vi försöka att bli med barn. båda är redo för barn nu, längtar och så. men vi vill som många andra att man ska komma iordning med livet innan. sen kan vi ge vårat barn all kärlek det behöver, och lite till ♥ ett mysigt samtal.

älskar dig, nu och föralltid ♥

nu ska jag verkligen sova, så mycket att pyssla med.. men måste lägga mig nu, får fortsätta imorgon. natti.

image890


Trackback