God natt.

Nu ska jag sova, är nyduschad, skönt. imorgon är min underbaring ledig och vi ska åka till kista och jag ska äntligen få köpa min efterlängtade rosa yogamatta sen ska jag kolla på ett par joggingskor, har lånat mammas nu och hon har större fossingar än mig. ska bli riktigt mysigt att få umgås med alexander hela dagen imorgon och hela natten, man uppskattar verkligen de lediga dagarna nu när han jobbat så mycket. saknar sönder. älskade underbara alexander. vad vore jag utan dig? ska iallafall bli roligt att se på simpsons filmen imorgon också ^^ har hört att det ska vara bra (: nu ska jag som sagt sova, puss.

image1075


Kommentarer
Postat av: Elin

Tjennare tjennare, jag är inte hemma nu, kommer hem på onsdag och då kan jag ta en sväng förbi H&M och kolla om du fortfarande vill. Hare!

2007-07-30 @ 11:54:58
URL: http://ragnhild.blogg.se
Postat av: fanny

elin, gah, vore SÅ snällt (: du vill inte bli av med din då? :D

2007-07-30 @ 16:48:36
Postat av: Hanniz

Åh, en yogamatta! Det köpte jag till mej och Kalle här om dagen också. Tänkte komma igång med sånt så man förhoppningsvis kan få bli lite bättre i ryggen och allt någongång. :) Puss.

2007-07-30 @ 18:12:03
Postat av: Madde

Ja bor i Orange County, California. Hur kom det sig att du bode i USA..? Jobba dina föräldrar här lr? Kolla på dina bilder fr din garderob.. gaahh, vill ha alla dina klänningar <3 Ha en bra dag. Kram

2007-07-30 @ 22:33:55
URL: http://maddes-cali-dreamin.blogspot.com/
Postat av: fanny

hanniz, åh den som jag ska köpa ? :) är den bra?

2007-07-31 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback