Good morning sunshine

Har inte kunnat sova sen sju.. så efter mycket om och men så klädde jag på mig och gick ut och gick. härligt väder, underbart att gå i morgonstrålarna med musik i öronen. gick runt parken och upp på en kulle och satt där en stund, sen gick jag hem igen och åt lite yoghurt. älsklingen kom med frukost på sängen nu vid halv nio ♥ jag blir bara mer och mer kär i honom, han slutar aldrig att förvåna mig (:

planerna idag är att åka till stan, gå till topshop, och andra affärer.. vill kolla på beyond retro, tror älsklingen ska klippa sig också om det finns nån tid ledig.. sen blir det fika på cozy och efter stan åker vi till kungenskurva och besöker ikea och en annan affär där vi ska kolla om dom har tapeterna som vi vill ha (;  vita pärlemo tapeter med medaljonger till fynd pris. sen ska vi byta kattmaten också och köpa en säck med perserfoder och en med siamesfoder. sen blir det myskväll med baby, god mat och bara njuta av varandra. det är det bästa som finns :)

image1004
(bilden är lånad från helena som också fyndat dom här fina tapeterna)


Kommentarer
Postat av: Helena

Min min min =)

2007-07-20 @ 14:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback