hello kitty kalender

det finns en hello kitty kalender på tradera ute nu.. dyr, japp. jag hittade en exakt likadan kalender på baksidan av en kalle anka tidning. via den här sidan får man köpa kalendern för 99 kr. perfekt att skriva in viktiga saker som ska göras, telefonnummer, anteckningar mm. min kompis carro ville ha en, och jag tänkte att fler kanske vill det (: nu är iallafall en kalender påväg hem till mig ^^, bra, för jag är glömsk! på sidan vakul.se finns även gammla klassiker som fem myror är fler än fyra elefanter, emil i lönneberga, saltkråkan m.m. när vi skaffar barn, så lovar jag att jag ska köpa dom boxarna, för barnprogrammen som sänds idag är skrämmande.

ps. carro, jag beställde en kalender till dig, så du vet och inte beställer en (: ds.

image1069



Kommentarer
Postat av: Carro

aaahw tack gumman, söööööööööööötnos :D

2007-07-29 @ 02:49:03
URL: http://unikochspeciell.blogg.se
Postat av: Mrs Harajuku

Gud så söt kalender, gillar Hello Kitty! Det är alltid kul på höstkanten då man får köpa nya almenackor mm för att strukturera upp det som kommer framöver. Det känns så mycket roligare att planera in saker då!

2007-07-29 @ 09:34:53
URL: http://www.mrsharajuku.blogg.se
Postat av: fanny

mrs harajuku, jag gillar också hellokitty ^^ och det är som du sa så mycket roligare då (:

2007-07-29 @ 19:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback