kvällen

min rygg och höft är botade, gud va underbart. känner mig mycket gladare och piggare nu. jag och älsklingen åkte ju till upplands väsby och besökte en naprapat och fick alla muskler och kotor att falla på rätt plats. ska tillbaka igen om tre veckor.. har även fått övningar för ryggen och höften som jag ska göra 3 ggr dagligen. ska verkligen försöka göra dom ordentligt för han sa att han kommer se om jag inte gjort dom, höhö.

håller på att tvätta lite smått.. blir nog bara två maskiner.. dom som ligger i, och sen ska vi göra morotsstavar, gurkstavar och selleristavar och dippa (: mums. ska se på några avsnitt av sex and the city tillsammans(!) tänk, min pojkvän vill se på det med mig :D

nu ska vi ner och vika tvätt, gud va kul. not. och sen myskväll med baby



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback