oväder.

tro mig, idag har jag försökt att uppdatera här i bloggen, men det har inte gått, antar att deras server krachade pga ovädret. det har åskat, haglat och spöregnat här idag. hua. men gud så mysigt att bara sitta inne och mysa under en filt ^^ har kollat på sex and the city, haft ett litet maraton. ätit kyckling satay med älsklingen och snart ska jag plumpsa ner i ett varmt bad. skönt för jag är frusen.

idag har jag även fått en av mina divided skinnjackor (den bruna) sålda för 500.. köpte den ny för 300 (: wii. igår kväll rensade jag även i mina garderåber, blev en övefylld ikea kasse med kläder som ska säljas. känns som det kvittar vad jag får för det, för just nu vill jag bara ha mer plats :p skönt att rensa. sen är det ju bara ett plus om jag får in lite stålar ^^ bytte till mig en fin fin adidas tröja också.. bild här nere (; dom går ju för 600 på tradera, sjukt.

sen har jag suttit och plinkat på gitarren. älsklingen håller på att lära sig spela våran låt ♥ söten. så den håller jag på med också nu. svårt att lära sig, men vill man så går det. finns massa bra sidor på nätet iallafall (:

imorgon jobbar alle också och jag och mamma ska ha myskväll, det ska bli mysigt. sen på söndag blir det bio och se ivan den allsmäktige med alex, måndag ska jag & alex skriva kontrakt på våran lägenhet, fy fan va skönt att flytta :D äntligen, och åka till kista och köpa yogamattan och gå ut och äta och på bio och se simpsonsfilmen, på tisdag ska jag tessan & helena till farsta och kika runt (: dom har öppnat massa nya affärer där. kul.

nu ska jag plurra i badet med ansiktsmask och hårinpackning (:

image1063


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback