sommarnatt

oj nu är klockan mycket. haha. det blir så när man har det trevligt, då försvinner tiden iväg i rusanade fart. ikväll har vi nämligen vart hemma hos helena och joakim på middag. det började med att vi kom dit, åt jättegod kycklingpaj som helena gjort och förberett i två dagar, så ni kan förstå att den var smarrig (; sen fick vi jättegod efterätt. pannacotta tror jag det hette. och american cokies som joakim bakat. efter maten åkte vi och kvällsbadade, årets första dopp. fy fan va kallt, men helena fick i mig till slut. ner och upp, typ så mycket badade jag :p men jag var iallafall modigare än älsklingen som stod kvar på bryggan, hihi. sen kom vi hem, fikade, spelade nya nintendo spelet som man spelar med kontroller som man rör med armarna, känns som jag tränat på gym i en hel dag :p skönt. kommer nog vakna med träningsvärk imorgon. effektivt spel ^^ har suttit och pratat massa om thailand och går det efter våra önskningar åker vi fyra dit inom snar framtid :) blir nog borta iallafall under två månader. kul ska det bli. jag och helena har lekt fotografer hela kvällen, och tyvärr hade jag inte med min kamera, men imorgon ska hon föra över bilder så jag kan lägga upp här :) bla på det kalla doppet :) känns så skönt att ha fått så bra vänner som joakim och helena, har aldrig skrattat så mycket och haft så kul med några andra innan. så avslappnat.. känns extra kul att alexander och joakim har det kul ihop också. det känns bra. så bra :) åkte hem vid fyra från dom.. när helenas ögon var rödare än en tomat :p då var det dax, haha stackars gumman som vart vaken sen halv sex imorse. satt och lyssnade på mysig musik i bilen på vägen hem och tittade på soluppgången. härligt.

nu står älsklingen i duschen och jag ska ta bort mitt smink och sen dyker vi ner i sängen. imorgon ska vi till ikea, rusta och sen ska vi köpa kattmat på djuraffären där. fullrulle med andra ord (;

hoppas ni haft en lika mysig kväll/natt som vi har. sommar nätterna måste vara det bästa.

älskar dig helenadu och joakim är dom bästa man kan ha som vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback