tjejkväll <3

Nu har jag laddat över bilderna från min kamera iallafall, sen lovade helena att jag skulle få bilderna hon tog också. det var jättemysigt, helena kom hit vid halv åtta och då var maten nästan klar.. jag gjorde egen plankstek.. inte så svårt som man kan tro faktiskt. och mycket gott blev det (: vi drack cider och vatten till maten och så använde vi våra nya höganäs salladsskålar på träfat.. fina (: ingen av oss orkade klä upp oss, så det blev mjukiskväll, mysigt. hade jättemysigt när vi satt och åt! sen hade jag förberett äppelpaj som vi åt efter maten.. mycket mätta och belåtna gick vi ner till videobutiken och hyrde 'rosas movie' och åt godis och myste. sen satt vi lite vid datan och kikade runt och sen fick jag massage av helena, som verkligen var avslappnande.. höll på att somna hela tiden. hade tänt ljus och lyssnade på avkoplande musik, gud va romatiskt :D hihi. sen pratade vi långt in på natten och somnade sen bums. imorse gjorde jag frukost till oss också.. med melon, det var gott (: 

nu har hon åkt hem och jag sitter och bläddrar i ellos katalogen som kom idag.. ska snart dammsuga här och plocka i ordning lite från igår.. sen ska jag laga middag till mig och mamma (: blir nog bara film ikväll i guess.  



1) jag står och gör plankstek, helena har precis kommit
2) nästan klart (; bara köttet och sen in i ugnen
3) nu ska det in i ugnen..
4) min sötis ♥
5) den som väntar på nått gott....
6) dukat mysigt åt oss (:
7) maten, gud så gott!!
8) efter maten åt vi äppelpaj med vaniljglass
9) jag matar min lata katt... bordskämmd!!
10) mina kissar i köket
11) sen bytte vi om till pyjamas och helena fick en puss
12) jag och måns (:
13) mysigt med film och godis och bästisen ♥
14) måns vad gör du? han ville peta på tvn
15) sen fick jag massage och somnade bums
16) på morgonen gick jag upp och gjorde frukost
17) helena blev glad :)
18) melon med skinka
19) ljus är ett måste!


Kommentarer
Postat av: Marielle

GOTT GOTT fast jag är vegetarian så ser din egna planka alldeles super god ut:D! Och du jag diggade den där yoghurtdoppade melonen:P.. Funderade va det va först*hihi*.

2007-07-10 @ 18:14:04
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Helena

åååå vilket hemskt kort på mej när vi äter.. ahaha
Tack så hemskt mycket gumman för en toppen kväll å morgon! LOVE!!

2007-07-10 @ 18:53:29
Postat av: fanny

marielle, haha men sötnos, det är inte yoghurt, det är en SKINKSKIVA :D haha, du är söt du (:
helena, åh, hade jättemysigt gumman <3 det gör vi om snart :) älskar dig min bästis!

2007-07-10 @ 20:25:22
URL: http://pinkpills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback