tjejmys!

Haft en super mysig dag med mina tjejor! tessan kom vid tre, då satt vi och åt frukost.. halvklar och halvpåklädd, men honär van, hihi. jag är aldrig klar i tid :P sen kvart över tre kom helena med en stor bukett med röda rosor. mina vänner skämmer bort mig. dom är dom bästa, helt klart. vill inte byta ut er mot några andra ♥ 

när jag var klar så körde älsklingen oss till farsta och så gick vi och shoppade, mest fönstershopping för min del ^^ men jag fyndade ett par pumps som jag länge suktat efter, nu för 50 kr. whi. okej att dom var en halv stl för stora, men det gjorde inget :P syns knappt. mycket nöjd med dom (: bild kommer nedanför. det var iallafall jättemysigt. fikade ute i solen, matade små fåglarna.. en som till och med åt från min hand :D sen fick jag äntligen tag på min rosa nike yogamatta (: fynd där med. den mattan skulle kostat 499, men det fanns inget pris på den, så jag fick den för 299, som den smalare mattan skulle kostat egentligen (: kände mig elak som inte sa nått, men vafan ^^

sen vid sju när affärerna var stängda så kom alex och hämtade oss. så när vi kom hem har han storstädat hela lägenheten, bäddat rent i sängen och handlat middagsmat ♥ är inte han den bästa så säg! iiih, så kär, jag spricker snart. nu ska vi göra hemgjord pizza och sen ska vi kolla på 'linas kvällbok' som vi köpte igår.

hoppas ni haft en lika mysig dag som jag har haft (: puss!

    
(bilderna går att klicka på)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback