today

legat och myst med älsklingen nu i två timmar i sängen, så härligt att bara vara med honom ♥ men för ett tag sen gick jag upp, var utsvulten ^^ sitter och dricker te och äter mackor.. och måns håller mig sällskap :)

till våran stor besvikelse så blir det inget hus :/ han som hyr ut det som skulle flytta till lägenhet måste köpa sin nya lägenhet eftersom det huset ska omvandlas till bostadsrätter :/ så han får lov att sälja sitt hus som vi skulle hyrt. bajs! men vi gav inte upp för det inte ;) antagligen kommer jag och alex flytta själva, vi får se, vi har iallafall fått tag i en tvåa i huddinge, helt nyrenoverad, med nytt ikea kök, rostfria vitvaror och sån där snygg spishäll (: det bästa är att vi känner dom som hyr ut den, så vi går före i kön ;D det är bra det! var så inställd på att flytta, så det gick inte bara att lägga ner dom planerna! inflyttning den 1 sep. 8 dagar innan min birthday :) mys! nu får vi äntligen bo ensamma, som vi har längtat!  ♥

idag ska jag städa här och ta det lugnt, febern spökar, gud jag som aldrig är sjuk annars ^^ håller på att svettas ihjäl här! men men, även jag måste vara sjuk ibland. älsklingen jobbar i natt, så det blir bara jag också. mamma föreslog att vi skulle laga middag ihop, hyra en film och ha tjejkväll ^^ mysmami. det låter bra det!

nu kom älsklingen upp, så jag ska umgås med honom :) puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback