topshop och fika

fredag ska jag och älsklingen in till stan och fika på cozy, sen ska vi gå till topshop och jag ska prova den här sötnosen. hoppas den är lika mysig som den ser ut, för då får jag den av baby image983han är den sötaste. hoppas nu bara att den finns kvar.. men det tror jag.. tur att man bor i stockholm image984 sen blir det nog några andra affärer att besöka också. whi. kul med shopping! mysig dag. jag längtar. nu ska jag duscha och sätta på mig pyjamas och titta på film. ♥

image986image987



Kommentarer
Postat av: Marielle

å en sån vill jag ha med. säg till om dem va sköna:)

2007-07-19 @ 14:48:47
Postat av: Baraal

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2008-04-15 @ 10:19:48
URL: http://baraal.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback