törnrosa

Nu är jag så trött så ögonlocken faller ner gång på gång. och klockan är hrm, halv elva. helt galet att jag är trött vid halv elva. jaja. det är bra det (: älsklingen har redan dykt i säng och ligger och väntar på mig så ska vi läsa lite ur våran bok (vi läser högt varannat kapitell) ja jag vet, vi är som ett par som vart gifta i hundra år (; fast än blommar kärleken, jopp. sen somnar vi nog ganska så snabbt.,

ikväll har vi städat och lagat mat. bjöd över min mormor på middag också. amie och jag sågs aldrig, hon kommer imorgon istället. vilken var ganska tur eftersom jag är så trött nu, hade vart lagom kul att umgås med en fnittrig fanny :p

imorgon ska jag in till stan med mamma och köpa kjolen som jag ringde och hängde undan idag på h&m, hoppas nu bara att det är den jag menade att han skulle hänga undan.. haha, misslyckat att komma dit med höga förväntningar så är det nån annan kjol ;D jaja. så hoppas hoppas! vill jag ha någonting så ger jag mig fan på att skaffa det. dock har jag inte fått tag i vita tygskor än. buhu. men det kommer väl det med (;

jaja, nu ska jag borsta tänderna och mysa med älsklingen
och sen sova som törnrosa ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Gud vad fin fin mamma är i kort håt gumman! du får hälsa henne det!

2007-07-22 @ 16:38:53
Postat av: fanny

helena, hälsade mami det och hon sken upp ;D

2007-07-22 @ 23:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback