tvätt

hua, inge kul med tvätt, men skönt när det blir klart :) va ner en vända nyss med vårat överkast till sängen och lite sängkläder.. ska bädda rent med dom nya sängkläderna som jag beställde från ellos (: ser riktigt mysiga ut. röd och vit rutiga. efter jag lagt i två maskiner så gick jag en runda i sjödalsparken bara för att få andas in lite frisk luft. svängde förbi grovsopparna och där stod en plastmatta och väntade på mig, haha. en sån som är skit dyr i affären.. så den snodde jag med mig. dock inte min stil, men tänkte slänga upp den på tradera.. den var iallafall vit med mörkblåa medaljonger ^^ sen gick jag hem igen och då ringde baby mig.. nu ska jag sätta mig och kika på 'my big fat greek wedding'

puss ♥

image974



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback