veckohandla

idag var vi och veckohandlade jag och baby, lika mysigt varje gång ^^ handlade massa gott. jag la ner avokado, räkor och skagenröra i vagnen.. ska nämligen lyxa till det snart och göra avokadohalva med räkor och skagen. mums. lite sent, men det kvittar :) måste mysa till det ju när man är ensam. film blir det också!

till middag åt jag kebab, sen har jag lekt massa med mina kissar, suttit ute på balkongen och solat och läst, städat undan, rensat i skafferiet och kylskåpet och tagit kort på lite av det jag ska sälja. tar lite i taget, efter som det blir så himla mycket att packa sen annars :/ hoppas jag tjänar lite på det här.. skönt med lite extra slantar (;

nu blir det myskväll med god avokado, film och sen sussa (: puss.

     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback