80 talet

suttit och druckit vin med mammas kompis och haft det jätte trevligt nu på kvällen, mamma och alle har slitit upp mamsens köksgolv för imorgon ska min kompis hjälpa henne att lägga in svart vitt rutigt klinkersgolv ^^ så jag och mammas kompis delade på en flaska vitt vin och målade naglarna neon rosa, och jag som trodde att jag inte hade något neon nagelack :) rotar man lite i lådorna så kan man fynda :) jag har sån jäklans tur med mina naglar, dom ser lixom skötta ut, men jag klipper dom bara rakt av och sen växer dom och är sjukt starka.. så inga filar här inte :p

sitter och har magknip, så älsklingen fick gå ut med adolfen själv ikväll.. ska mysa till det lite med ljus och så tills han kommer :) mys!

image613



Kommentarer
Postat av: Mysan

gumman, vi ska måla naglarna när jag kommer:D

2007-06-13 @ 17:50:14
Postat av: Narsmedium

I am very excited to see this site.
Universal design and accessibility.
Congratulations!

2007-12-24 @ 16:25:45
URL: http://narsmedium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback