dag 2

vaknade vid tolv tiden idag, sen hade emily tobbes flickvän gjort en jättemysig frukost till oss med stekta ägg och juice, yoghurt och mackor :) har precis duschat, sminkat mig och plattat håret, snart ska vi till växjö och titta runt :) hoppas dom har lite second hand butiker.. vet att dom har en iallafall. sen ikväll ska vi på grillparty ska bli jättekul. sen åker vi vidare till ullared och sover där, sen blir det upp tidigt i morgon och gå en heeel dag på gekås :D kul.

saknar alla därhemma. mamma är så snäll och tar hand om mina djur tills vi är tillbaka :) ♥

nu ska jag be älsklingen att ta en dagensbild på mig och sen ska vi åka :) puss!



Kommentarer
Postat av: Helena

SAKNAR DEJ!!!! <3

2007-06-28 @ 21:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback