dagens outfit

galet varmt i dag också.. dom har rock festivalen nere i parken, så det spelas hög musik här :p härlig med sommar.. har precis varit och kikat på huset vi antagligen ska flytta in i.. nu är det bara helena och joakim som ska bestämma sig också :) annars har vi planer på att flytta dit själva, eller att mamma flyttar dit och att vi tar och hyr hennes 4:a på 106 kvm tills vi hittar eget. så i vilket fall som helst blir det bra!

idag ska jag bara ta det lugnt, har varit ute nu i några timmar och helt död redan :/ så nu sitter jag halv näck :p så dagens outfit fick bli liggandes på golvet, orkar inte sätta på mig det igen.. hihi.

tänkte göra iordning en sallad nu med lite frukter och så, och sätta mig på balkongen i skuggan :)

ha en bra dag!

image585



idag har jag på mig:

svarta mini shorts - h&m
grått linne med radio - h&m divided
svarta flipflop i skinn - indiska





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback