dagens sena outfit

image606

image607

Lite sent, men vi har varit hemma hos joakim och helena och pratat igenom vad vi ska göra om
och så vidare i huset, det blir flytt! så mysigt! längtar som en tok, nu är det drygt en månad kvar :)
måste börja planera vad vi ska ha för färger på väggarna i vårat sovrum och vårat datarum.. mm.
det blir så bra så :) det blir iallafall svarta köksluckor och svarta kakeldekoer eller vad det heter.

snart blir det sängen, imorgon ska vi till ikea och sen ska jag bjuda älsklingen på bio, han sitter
och väljer film nu :)

här kommer iallafall dagens klädsel.. och jag är som jag är, kan ha på mig vad som helst.. höh.

Vit klänning egentligen ett nattlinne från 50-talet med spetsar och volanger - tradera
vita kina skor i tyg - köpta i kina
vit axelremsväska i skinn - myrorna (ej med på bild)

förlåt för den dåliga uppdateringen dom senaste dagarna,
det blir så när man är ute och ränner i solen istället.

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback