hundrafrågor

sitter och väntar på att älsklingen ska bli klar med sin
överaskning till mig i vårat sovrum, nu börjar jag få tråkigt :P
hittade en lista, så den får sysselsätta mig ett tag :)

1. Vem är du? fanny alexandra magdalena andersson
2. Ålder: snart 22 år
3. Personlighet: omtänksam, snäll och glad :)
4. E-post:  [email protected]
5. Stjärntecken: jungfru
6. Jag kommer från: sverige, usa, mexico, brasilien och österrike
7. Jag bor: med min kära pojkvän och våra djur
8. Vad gör du nu? svarar på frågor (; 
9. Civilstatus: förlovad med alexander sen gifter vi oss den 6 juni 08 ♥
10. Spel? sims 2  
11. Djur jag är lik: hm, ingen aning :P 
12. Lyckonummer? 6 och 8
13. Vad är snyggast, brunetter eller blondiner? brunetter och mörkrött
14. Din bästa egenskap: bra flickvän och så är ja väldigt snäll mot dom jag tycker om.
15. Din sämsta egenskap: tror det kan vara att jag är för kräsen
16. Husdjur:  perserkatterna lucifer och vera och så mopsen adolf
17. Familj: mamma, alexander och djuren :)
18. Längd 170 cm
19. Kroppsdel du tycker bäst om: hela kroppen, är sjukt nöjd med den!
20. Jag sover: har jäkligt konstiga sovrutiner, ibland sover jag 3 timmar och ibland 13
21. Bläck eller blyerts? bläck under huden
22. Tror du på något? min och alexanders kärlek, vi klarar allt!
23. Frisyr: halvlångt och lugg
24. Hårfärg: röd brunt
25. Ögonfärg: brungröna
26. kännetecken: fräknar och smilegropar 
27. Vikt: 52 kg
28. Skostorlek: 37-38
29. Gillar: alexander, mina pets, mina tatueringar, kakor, te, second hand fynda, helena, inredning, sjunga i duschen, titta på film på kvällen, cykla, skaldjur, tjejkvällar, dansa, sy, levande ljus, inredningstidningar. mm. 
30. Ogillar: folk som mår bra av att trycka ner andra så dom mår "bättre" själv. sånt är så töntigt.
31. Favoritmat: allt som vi lagar :)
32. Favoritglass: calippo cola och mjukglass
33. Favoritdessert: banana splitt
34. Favoritpizza: inbakad pizza med ost, räkor, skina och tomatsås
35. Favoritdryck: coca cola, te och fun light citron
36. Gillar du godis? godis är det godaste jag vet (;
37. Isåfall vilken sort? surt och sött och lite chocklad 
38. Min favoritdrink: white russian och orgasm 
39. Min favoritfilm: uptown girls, crazy beautiful
40. Min favoritdag: alla dagar! fast söndagar känns så trista
41. Mitt favoritklädesplagg: alla mina klänningar :)
42. Min favoritbok: läser mest inredningstidningar och cosmopolitan
43. Min favoritmusik: allt möjligt, i bilen blir det vinyl :P
44. Min favoritlukt: alexanders nacke på morgonen
45. Min favoritblomma/planta? solros och ringblomma
46. Öl eller vin? vin
47. Liknar du en kändis? tyvärr björk haha. säger alla jag träffar typ..
48. Senast köpta skiva: ojoj, det måste vara hundra år sen.
49. Senaste film på bio: spindelmannen 3
50. Bästa låten i världen: men jag kan inte välja!!
51. Senast lästa bok: det var nog "självkänsla"
52. Favoritförfattare:  inga speciella.
53. Skriver du dagbok? varje dag!
54. Bästa årstiden: jag gillar alla på sitt sätt :)
55. Älsklingsfärg: rött och babyblått, mintgrönt.
56. Skulle aldrig ta på dig: skulle nog sätta på mig det mesta!
57. Vad ville du bli när du var liten? stor?
58. Blev du det? japp :)
59. Brinner för: kärleken, att skaffa familj med alexander, att må bäst!
60. Sportbil eller familjebil?  familjebil.
61. Katt eller hund? katter
62. Har du nån nojja? att bli skuldsatt och lämnad, höh :/
63. Fobier?  ta i armvecket, daggmaskar, åka kommunalt ensam
64. Deppig eller glad?  glad, men alla är väl deppiga imellan åt i guess :)
65. Politiskt insatt? var det förut, men nu vet jag inte :p
66. Värdesätter du ärlighet? absolut, dock bara av dom som står mig nära
67. Brukar du dra ?vita lögner?? absolut! nån sa att man inte kan ha ett balanserat liv utan vita lögner,
men som sagt, inte för dom som står mig nära. resten skiter jag i.
68. Hatar du någon? hata är väl att ta i, men ogillar. och ogilla är likamed som döda för mig
69. Hur många barn vill du ha? iallafall två :)
70. Har du pojkvän/flickvän? jaa! sambo, fästman, you name it! 
71. Är du kär? upp över öronen!
72. Hur tidigt stiger du upp? runt elva tolv på dagen.
73. Är det bra eller dåligt?: inge bra eftersom jag måste vänja mig att gå upp tidigt till hösten när jag ska plugga :/
74. Vem/vilka vet mest om dig? alexander han vet allt om mig, verkligen allt.
75. Gillar du att slåss? nee, det känns onödigt.
76. Vad har du på dig just nu? rosa big t-shirt nattlinne
77. Vad ska du göra ikväll?  sova snart
78. När var du senast riktigt full? flera år sen, sånt är inte min grej..
79. Är du seriös? mer än vad jag klarar av ibland tror jag :)
80. Hur många väskor äger du? ca 40 st
81. Hur många bilar har du/din familj: vi har en volvo 850 silver..
82. Hur många biologiska syskon har du? tre stycken, 14, 12 och 1 år
83. Isåfall, vad heter de? chris, andré och christoffer
84. Hur många timmar sover du per natt? för det mesta 10-12 timmar
85. Vem är snyggast i världen? min älskling alexander ♥
86. Vad är du allergisk mot? ingenting
87. Ska du duscha idag?  jag har redan duschat idag
88. Vad är det för veckodag? tisdag
89. Vad är det för datum idag? 5 juni (förlovar oss imorgon)
90. Vad gör du nästa år? vi gifter oss!!! och så pluggar jag :)
91. Är du likgiltig? nee.. var nog det förut en del.
92. Hårdrock eller synth? mjukisrock
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? i stan 
94. Har du utländska föräldrar? både och
95. Gillar du att laga mat? det är typ det bästa jag vet!
96. Märkeskläder eller secondhand?: second hand, har lite svårt för märkeskläder, alla har dom :S
97. Hur många par skor har du? över 40 st
98. Är du sexuellt frustrerad?: nee, brukar inte vara så frustrerad, haha.
99. Vem är snällast just nu? alexander, han gör nattmackor till mig :)
100. Var har du ont?: har ont i ryggen, fast älsklingen masserade mig nyss ♥

GOD NATT !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback