komvumx!

idag ringde jag till försäkringskassan som betalar ut min aktivitetsersättning och frågade hur mycket jag kan plugga utan att bli av med ersättningen för min sjukskrivning. och till min stora och även överlyckliga förvåning så får man plugga hur mycket man vill och ändå ha kvar ersättningen! vilket betyder att jag kommer få min utbildning betalad!!! inga jobbiga och dryga studielån! wiiiih! är så glad! :D så imorgon ska jag ner till komvux och boka möte och se vilka ämnen jag behöver plugga upp för att söka in på lärare högskolan, jag är så lättad! tänk vad ett samtal
kan få en att må mycket bättre. nu kan jag plugga upp allt det jag behöver på så mycket kortare tid än vad jag
hade planerat, och det är perfekt, för älsklingen ska jobba medans jag pluggar så vi inte kommer leva allt
för fattigt :) jopp ^^ jag är glad :D så i höst sitter jag med skolböckerna igen :) vilken syn, haha. kommer plugga hemifrån vilket är så mycket skönare, slipper man sitta i ett trångt klassrum och svettas.. bättre att kunna sitta ute
i solen eller hemma i soffan och mysa :) helt underbart. jag har längtat så mycket efter att få göra någonting. sjukskrivningen har varit bra, men gud så uttråkad man blir :/

puss!

image584



Kommentarer
Postat av: Helena

GUD VAD GLAD JAG BLIR FÖR DIN SKULL GUMMAN! äntligen, vad skönt att du tagit tag i det hela ordentligt! Nu ska du se att när du väl är igång så blir dte inte stop!!!
pöss

2007-06-07 @ 18:35:57
Postat av: fanny

helena, jag är SUPER glad :D nu jävlar, hihi

2007-06-07 @ 19:35:11
Postat av: My

jag blir också jätte glad för din skull gumman:) du förtjänar verkligen det<3<3<3

2007-06-08 @ 21:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback