massor!

håller på att laga middag till mig och mamma, det blir fläskfilé i ugn med grädd och lingonsås med klyftpotatis, jum ^^ innan det stor städade jag och torkade alla golven, snart ska jag ner i tvättstugan och stoppa i en maskin tvätt så vi kan ha med oss det på resan. jag är nog knäpp men jag älskar att tvätta, städa och laga mat. :) bra det.

har ingen dagens bild idag, men jag hade på mig:



nu springer jag runt i linne och shorts, för usch va varmt det är här. speciellt när man städar och håller igång! ikväll blir det som sagt tvätta lite och sen packa, ska vara snäll och packa älsklingens väska också så han slipper det imorgon innan vi åker. han är på jobbet nu för övrigt.

my har åkt hem, känns jättetrist. veckan gick otroligt fort :/ kändes som det skulle vara en evighet en vecka, men det gick verkligen fort! så får vi hoppas att hon kommer till min födelsedag också! söten har avslöjat sin fina pressent till mig redan ^^ ska få ett halsband från www.tjallamalla.com så fint är det :) virkat. dom fanns inte kvar i webb-butiken men i affären som tur va :) så det får jag ♥



ska nog hinna med en film också ikväll, mamma var så gullig och avbokade alla sina planer för kvällen för att jag sågärna ville umgås med henne sista kvällen :) så vi ska som sagt äta mysig middag ihop, titta på film och prata en massa. hon lovade en massage också. snällisen ♥ världens bästa mami.

Dagens...

...humör:
seg av solen, men glad
...mat: http://www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=15368
...dryck: knappt nått alls, men lite vatten ^^
...känsla: resfeber och orolig för att jag ska bli sjuk eller nått.
...tråkigaste: att mysan åkte hem
...bästa: att jag och älsklingen har en hel veckas semester framför oss ♥
...behöver: få mat i magen, nu är jag utsvulten
...inställda: ingenting än sålänge :)
...nytta: storstädat, tvätta och packa
...köp: en hello kitty morgonrock :)
...mys: middag med mamma, film och mys

nu ska jag stoppa in köttet i ugnen och duka :) puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Mysan

gumman, det är sjukt vad jag skanar dig redan, ska spara pengar till din fdelsedag så kommer jag förhoppningsvis då<3

2007-06-26 @ 20:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback