stor rensning!

Igår kväll rensade jag bland mina kläder, det resulterade i 6 soppsäckar (proppfyllda) med kläder jag ska sälja. gick upp med allt på vinden, så ska jag ta en i taget och lägga upp på tradera och sälja! bra sätt att tjäna pengar på ^^ här kommer lite bilder på det som ska sparas.. och ordningen i trådlådorna är inte den bästa.. allt är på sin plats, men nertryckt till tusen :/ så jag ska fördela upp det lite bättre.. fick några lådor lediga när jag rensade :)

1 bilden är på tröjor, linnen, mjukisbyxor, jeans, kjolar, ja allt sånt där ^^
2 bilden är på skjortor och lite klänningar som inte fick plats på klänning stället
3 bilden är på mina underkläder ^^ måste rensa mer där, för jag får knappt igen lådan.
4 bilden är mina pyjamsaer och nattlinnen som jag har väldigt svårt att rensa bort...
5 bilden är en del av mina mjukisdressar, det märks att jag är en mjukis :P
6 bilden är mina 124 klänningar (räknade igår) helt sjukt, men jag kan inte göra mig av med nån :/



nån som vill komma hit och fynda massa kläder? kanske ska ha en loppis här nån dag, haha..
så jag blir av med lite kläder jag rensade ut :)

puss!



Kommentarer
Postat av: Mysan

jag kan säkert hitta något jag kan köpa:D

2007-06-13 @ 17:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback