tvätta hela natten

Jag är trött! men nu är det bara några maskiner tvätt kvar :) har tvättat igenom ALLT till och med våra täcken och kuddar. blir skönt att sova sen ^^ idag har vi mest bara gjort nödvändiga saker, fyndat malm byrån från ett par på blocket :) fick den för 700, ist för 1500 på ikea. perfekt. när man ska flytta och köpa nytt måste man fynda! och blocket är verkligen perfekt, där kan man hitta mycket som är nån månad gammal till halva priset. ska ner i tvättstugan snart och sen göra lite knäckebrödsmackor med ost och te, det blir gott innan vi ska sova :) imorgon ska jag och isabelle käka ute, skulle bjudit henne på middag här, men det är en röra :/ så det går inte.. så det blir primo och sen kanske jag kan smuggla in henne på vårat rum och se på en film, för här är det rent och prydligt vill jag lova ^^ sen på torsdag ska jag och helena c träffas, var en evighet sen vi sågs, och prata gamla minnen.. hon har fått en lägenhet med sjöutsikt i stan, jäkla fusk (; ibland är det bra med kontakter! grattis gumman ♥

nu - tvättstugan!

image616



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback