<3

Vaknade och låg och myste med älsklingen i sängen, sen gick vi upp och klädde på oss
och gick till affären, det var så fint väder, så vi promenerade istället för att ta bilen. gick hem och åt fil med start och banan. gott! sen har vi gått igenom våran ekonomi = vuxenpoäng, höh. det är mycket bra med månadsbudget.

snart ska vi gå ut med katterna i parken så dom får njuta lite av solen dom också :) sen blir det storstädning och jag ska klippa älsklingen och sen om vi hinner ska vi storhandla.

mitt shopping beroende har förvandlats till ångest, så skönt. varje gång jag köper nått mår jag riktigt dåligt, och lämnar tillbaka det. det var precis det levy ville framkalla, så det är perfekt. kanske till och med kan sänka mig
från att ha en shoppingbudget på 800 till 500 imånaden? :o vi får se. bättre än innan iallafall. jag är bra! ;)

vi var på ikea igår och har bestämt oss för att ha den här smarta matsalsgruppen sen när vi flyttar. passar bra i vardagsrummet, och perfekt när man får gäster :) man är ju nästan aldrig mer än fyra ändå.

image485



Kommentarer
Postat av: Helena

Tyckte ni att stolarna var sköna för ryggen gumman?
pusss

2007-05-27 @ 12:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback