bumling lampor sökes

sitter fortfarande i pyjamas, vilken slappis jag är! gott med ett glas
cola dagen efter, fast jag drack ju knappt nått igår, min bakiskänsla
kanske är fejk och att jag bara är allmänt seg idag (: skönt med sånna
dagar också. ska snart ner och handla till middagen, det blir renskavs-soppa
med vitlöksbröd, muma! http://www2.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=14499 <---- receptet.
jag har lyckats trixa till det här på bloggen så man inte ser länkarna.. ska kolla noga sen
bland alla koderna så snart så (:



jag har ju fått tag i en svart bumling lampa från sjuttio-talet, en taklampa då.. nu letar jag
som en galning efter vägg bumlingar, att ha över sängen, det spelar ingen roll vilken
färg, jag spraymålar om dom (; så om nån vet vart man kan få tag i sånna. hjälp!

ska väl maka mig in i garderåben och välja nått att sätta på mig, sen blir det dagens
senare ikväll (:

ha en bra dag, kram Fanny

Kommentarer
Postat av: Camilla Granström

Hej!
Jag har en bumling vägglampa, fint skick, i brunt. Vad är du villig att betala för den?
/Camilla

2007-06-29 @ 18:11:49
Postat av: Marcusrebekka

I like your website alot...its lots of fun...

2010-01-13 @ 14:14:25
URL: http://marcusrebekka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback