dagens outfit

image503



Idag ska jag på middag hos sandra, så klädde upp mig lite..

Jag har på mig:

röd plisserad kjol som klänning - returmakeriet
vitt smalt plast skärp - returmakeriet
vit kuvertväska - tradera
vita kinaskor i tyg - köpta i kina
tatueringar - alexanders namn & what goes around comes around

var nere på second hand och dom har en stor korg
med gratis kläder i.. sånt som dom inte tror ska bli
sålt, gissa om jag fyndade! kom hem med en stor
pappkasse fylld med kläder! fynden kommer senare :)
gratis är kul när man är pank (;



Kommentarer
Postat av: Marielle

kinaskorna är jag så avudnsjuka på. vill ha sånna ja med!

2007-06-01 @ 15:48:29
Postat av: Mysan

Jag älskar din klädstil och den här klänningen :) Du är bäst ängel<3

2007-06-01 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback