nöjd ?

Nöjd:

  • Jag har fräknar i hela ansiktet och jag bara älskar dom
  • Jag är smal och slank, kan äta vad som helst utan att gå upp i vikt
  • Jag har ett speciellt utseénde och liknar ingen jag vet
  • Jag passar i det mesta och kan veriera min klädstil
  • Jag har fint och tjockt hår, bra hud utan finnar och starka naglar (;
  • Jag har smile gropar som är så sött
  • Jag kan ha hel-lugg utan att se barnslig ut
  • Min rumpa är fast och vältränad :p

Missnöjd

  • Jag borde ha bättre kondition
  • Mina fötter har växt från 37 till 38:a så många av mina skor är för små
  • Om någon säger att jag är ful så tar jag åt mig
  • Jag har en del hår på armarna, dock älskar alle det (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback