skooor

hade ingen aning om hur många skor jag har,
så jag drog fram dom jag hittade (har säkert några på vinden också)
och fotade, så här har ni mina pjuks (;




     
     
     
     
     
      

svarta låga skinn stövlar med knyt på sidan - vintage

bruna låga skinn stövlar med spänne bak - vintage

röda höga skinn stövlar med knyt bak - bup.se vintage

svarta höga skinn stövlar med dragkedja - vintage

bruna skinn ballerina - din sko

svarta tyg kinaskor - köpta i kina

vita tyg kinaskor - köpta i kina

leopard slipin med spänne - din sko

fodrade skor med leopardmönster - wedins

fodrade svarta skor med snörning - ellos.se

vita reebok freestyle - stadium

guld sneakers - din sko

rosa och blåa ballerina - tradera

flipflop i svart skinn - indiska

knähöga svarta skor med snörning - köpa i thailand

mina gammla punk-kängor - sko uno

lila kinaskor i sammet - köpta i kina

leopard kinaskor i sammet - köpa i kina

svarta kinaskor i sammet - köpta i kina

svarta låga converse - converse.com

knähöga rosa skor med snörning - köpta i thailand

babyrosa mary janes i skinn med spänne - tradera

tyg skor "gummistövlar" med blommor - din sko

vinröda kinaskor i sammet - köpta i kina

vita gympaskor med gul snörning - secound hand

gympaskor i metallic - sko punkten

skinn sandaler med spännen - din sko

mockastövlar med fuskpäls med snörning - din sko

rosa kinaskor i sammet - köpta i kina

svarta skinn pumps - sko punkten

svarta lack pumps - secound hand

röda skinn pumps - secound hand

svarta lack mary janes - tradera

röda skinn pumps - tradera

vita skinn pumps med peeptoe - secound hand

bruna pumps med peeptoe med pärlor - secound hand



Kommentarer
Postat av: Maria

Hahah ojjjj.....! Jag vet iofs inte heller hur många par jag har....det är ju en del!

2007-05-02 @ 18:12:28
URL: http://mariafristedt.blogg.se
Postat av: Carro

jezuz så många skor :D jag gillar alla rosa, dom var verkligen jättefina allihopa :) fast dom andra skorna var också fina :) men jag är ju tokig i rosa :P

2007-05-06 @ 21:30:44
URL: http://unikochspeciell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback