stan

kom precis hem från stan, har vart där med min bästis
och myst. åt middag och shoppade. jag handlade några
värmeljushållare på rean och helena stor shoppade :p
skönt att ändå ha makten att kunna säga nej till sig själv
fast man är sugen. provad jättefina klänningar på
beyound retro, gud så fina! ville ha alla, önskar iallafall
att jag hade tagit med mig kameran så jag kunde tagot kort
på dom. jaj. nästa gång så får jag ta med den :)

köpte med mig en inrednings tidning som jag läste på
tåget tills jag blev åksjuk :/ ska dammsuga här sen
tända ljus och lägga mig i soffan och läsa :) mysigt!

älsklingen jobbar natt, ganska skönt att ha en ensam
kväll, vart mycket kompisar och så de senaste dagarna.
jag behöver vila upp mig :p

ska kolla mejlen och sen städa lite. ibland är det jobbigt
med alla katt och hund hår, men det är värt det :)

har faktiskt tagit kort på dagens outfit, men älsklingen tog
med sig kameran till jobbet :/ så det kommer en gammal
bild, fast med samma kläder :) puss!

 

idag har jag på mig:

blå klänning med blommor - h&m divided
svarta leggings - indiska
vita reebok freestyle hi - stadium
svart skinnjacka - h&m divided
vit liten axelremsväska i skinn - myrorna

och allt syns ju inte på bilden eftersom den
är från ett tidigare tillfälle (;

ps, fått mejl om frågor om min sminkning..
om jag hade smink eller inte, och nej jag
har inte haft smink på några bilder. så nu
har vi rett ut det (; ds.



Kommentarer
Postat av: PrettyInPink

hej! va gulligt av dej att säga hej till mej på stan! förlåt att jag var lte förvirrad, jag är sån bara :-) vilken fin blogg du har! jag älskar bilderna där du har den rosa klänningen & schackgolvet! kram på dej!

2007-05-23 @ 20:34:28
URL: http://www.PrettyInPink.blogg.se
Postat av: Mariiqa

Fannytastiskt, fannybunny ;P

2007-05-23 @ 20:47:03
Postat av: penny lane

prettyinpink, ja det var jättekul att träffa dig! :) va kul att du tycker om bloggen! kramar
mariiqa, hah, söto (;

2007-05-23 @ 21:39:35
URL: http://pinkpills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback