usel

ja, det kan man säga.. va dålig jag är på att lägga upp
dagens outfit.. men jag måste erkänna att de senaste
dagarna har jag vart en riktig slappis, mjukisbrallor och
en huvtröja.. det är skönt när man är hemma! känns lite
knas att klä upp sig när man ändå vet att man ska ha en
tjejkompis över på middag och filmkväll, och hon som jag
sliter av sig jeansen när hon kommer hit och förvandlar
sig till en mjukis också (: jag vet inte om det är väggarna
i den här lägenheten, men allt och alla blir mjukisar här.
haha.
 
imorgon ska jag in till stan med en vän och kika
runt, innan dess ska jag göra en suprice frukost åt min
älskling bestående av, egen gjord musli, det receptet
som jag bloggade om i inlägget under, banan smoothie
såklart den också hemma gjord, sen ska jag baka bröd!
de ni.. riktig hemmafru :) iallafall bröd med nötter och keso i.
det blir smaskens med smör och marmelad på och ett glas
färskpressad juice till. allt detta ska jag duka fram ute på våran
balkong med en vit duk, ta ut filtar och kuddar att sitta på (ha
kuddarna i stolarna alltså) lät som vi skulle sitta på golvet, höh.
sen ska jag skära upp massa frukt, jordgubbar och kiwi och annanas.

nu blev jag hungrig!  men måste sova så jag kommer upp imorgon :)

puss / fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback