06:00

hej alla nattugglor, nu kom jag hem från halloween festen. gaket trött. ska dyka i säng nu och sova. sen ska jag berätta imorgon om en mysig familjemiddag och en mycket kul fest! men nu är jag för trött.. huhi och för full för att ens se vad jag skriver :O

imorgon ska vi gå till kyrkogården, tända ett ljus och titta på alla andra tända ljus. vi tänder ljus för alla de som vi älskar som gått bort. sen ska vi äta på restaurang och sen är det guld bingo och mamma ville sågärna att vi skulle vara med och spela, så det är mina planer imorgon.

nu, sova. trött, kär och blöt om fötterna. puss (:



Kommentarer
Postat av: Marielle

Du stavade väldigt bra för att vara full gumman*ler*. Så det va nog lugnt med dig:). Stor kram

2007-11-04 @ 18:02:53
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback