6 juni 08

haha, jag har knopat ihop den här bilden i photoshop nyss. det tog ett tag kan jag säga.. och nu är jag hungrig! ska gå och göra lite te och mackor och sätta mig och läsa. bilden är iallafall till kalendern. den ska vara som bild på månad juni. alla månader ska visa vad som händer just den månaden. tro mig jag skulle kunna slänga ihop en sån kalender på 10 min.. men det vill jag inte. jag älskar att ge bort saker, och det här ska bli bra, ne bäst ^^

bilden stämmer så jäkla bra också.. på oss. jag är sprallig och skrattar mycket och alex är lugn och harmonisk. hah (:

image2664



Kommentarer
Postat av: Marielle

Är de så din klänning ska se ut med?

2007-11-08 @ 15:12:33
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Helena

haha!! sötis

2007-11-08 @ 20:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback