chaite.

sitter och dricker mitt chaite. inatt hände det en skum grej. jag har alltid vatten vid sängen. och jag vaknade till så stod min ena katt och drack ur glaset, jag tog glaset och höll i det och sen somnade jag.. med glaset i handen. vaknade av att jag häller iskallt vatten över mig så hela min pyjamas klibbar sig mot kroppen och det blev en blöt fläck på min sida av sängen. jag tog av mig de blöta kläderna och sprang upp och hämtade nya.. fryser så mycket. och bökade mig över på alex sida. vi låg som två packade sillar hela natten. haha. nu har det nog torkat.

det blev lite senare än vad vi tänkt oss. jag har inte ens packat ner mina grejer, hittar på massa annat som att sitta här ist ^^ men nu måste jag nog göra det snart. och duscha och klä på mig min stora hello kitty mjukisdress. mys!

ska inte glömma den lilla digitalkameran heller, för jag vet inte hur man filmar på systemkameran..! så ni får se lite av resan sen. det kommer kännas helt skumt att inte blogga. och helena kommer inte ha nått att läsa på dagarna :P nerå. men det kommer vara tråkigt. kanske kan skriva lite från mysan när vi är hos henne i hässleholm (: ska inte glömma kamerasladden!

nu ska jag sätta fart här, måste ringa helena också och fråga när dom dyker upp.

puss och kram och ha det så bra så hörs vi på onsdag, eller tidigaree. hah, märks det att jag har seperationsångest? :P

image2798



Kommentarer
Postat av: mysan

klart du får låna vår dator lite, fast vår stora är sönder eller den är konstig men min jkandu låna ett tag:D

2007-11-18 @ 15:22:12
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: LadyM

Jävligt snygg ögonmake måste jag säga..ha en supertrevlig resa nu :D
Kram M

2007-11-18 @ 18:51:34
URL: http://ladyprecious.blogg.se//
Postat av: madde

sjukt vacker du är kära, tappar hakan var gång jag ser en bild på dig trots att jag vet hur du ser ut (: Vill återfödas som en Fanny när jag dör hehe.. hoppas allt är bra med dig sockertopp. Puss

2007-11-19 @ 05:26:32
Postat av: Helena

BLOGGTORKA!!!! *ahahahaha* =D

2007-11-19 @ 22:03:29
Postat av: Ehli :D

Vackra ögon :D

2007-11-23 @ 22:39:26
URL: http://ehli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback