få timmar..

inatt blir det sådär få timmar sömn igen. tokigt! suttit och pratat med liv hela natten. liv är en underbar person. ska iallafall lägga mig i sängen och läsa. bäddat upp sängen och vädrar ut i sovrummet. det är helt otroligt underbart med stor säng. det känns som ett hav. man tappar bort varandra! och i natt blir den ännu större. baby är på jobbet.

imorgon ska jag upp imorgon vid åtta. rise and shine (: imorgon ska jag gå ut och gå, promenader är det bästa! jag mår redan mycket bättre. ner på botten och sen upp igen. jag gillar uppe mer. men är man aldrig nere uppskattar man inte uppe så mycket.

hoppas ni haft en bra kväll. jag ska lägga mig i sängen, försöka tänka på vad jag ska inhandla för julklappar till alla och läsa hus & hem.

sov gott alla göllepluttar (; puss!

image2721



Kommentarer
Postat av: Marielle

Du är så duktig Fanny som gör alla saker du tänker och att komma upp tidigt på morgonen är jobbigt. Sen promenera ger en extra enegri:D. Du är så BRA!

2007-11-15 @ 16:02:28
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback